Heilt spesiell


Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg.

Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på 5 og 9 år. Akkurat nå jobber jeg 50% som frisør og ellers syr jeg litt og koser meg med mine to trollunger.

Våren 2008 startet jeg å sy litt barneklær. Jeg kjøper kun stoffer av god kvalitet og syr helst ikke mer enn ett eksemplar av hvert plagg. Det er viktig for meg å bevare hobbydelen av syingen derfor vil jeg gjerne få lov å være kreativ når jeg får bestillinger.

I september 2013 ga jeg ut boken "Heilt spesiell og Jubel- Sy glade klær til glade barn" sammen med forfatter Ane Sund og Gyldendal Norsk Forlag. Boken kan kjøpes i bokhandlere og på nett.

Min neste bok kommer på lager 15.oktober 2015.

Håper du liker siden min og legg gjerne igjen en liten kommentar når du har vært innom.


lørdag 10. mars 2012

Bursdagsgave

Mange av Anton sine små venner er to år i disse tider og denne buksa er sydd til en skjønn Simen.
Vi var i koselig selskap idag og der var det så mange kjekke leker at det var såvidt barna hadde tid å spise pølser og kaker.
Denne buksa er størrelse 98 og sydd av velour fra Sydilla og herlig astronautstoff og matchende striper fra Textart.



3 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Suuuuuuuuuper gave, gleder meg til å kle han i dn! Tusen takk!!

I en Sving sa...

Så superkul bukse. Fargerik, myk og god. Man trenger vel ikke mer :)

SiriR sa...

Åh, så kul bukse!